en helt ny början.




I'm fighting to keep on fighting
Trying to survive
Inside I feel I'm dying
One memory at a time.

Feeling so out of control

Kontrast mot kontrast
bakom hud och lösa tyglar
stormar medvetandet fram
med kalla kårar till beväpning

My heart is troubled.
I struggle to survive.
The intensity has doubled.
He whants more

Not just my life, my story...

Men det låg gömt för ingens öga
Betraktaren bevittnar inga tecken
inget tyder på den gömdas silhuett
och skuggorna har lämnat sina poster

I feel it's coming soon...
I'm weary in this fight.
Victory I will pursue...
Against him I will fight.

Blekhjärtade natt, du lyssnar...
Nej, det är icke sant, mitt halva blod är mäktigt nog.
Då det stiger i våra ådror
och går till anfall är världen fångad.
Blekhjärtade natt, då ditt blod är uppe, framme och går till anfall

I must resist the need
To let him take over forever
Holy Spirit heed
can it be that we need to get through together?

det vattenpass vi balanserar på
är inte byggt för för bådas tyngd

Can God take away this pain?
My faith in God just seems so small...

What if I do let go
And give it all to Him?
Will true peace I know?
Will He take it all on Him?

But these pain, it seems too big
For even God to take away.
Every moment that I live
Within my heart my twin stays

I hear that He forgives me
I struggle every day
I accept the gift He gave me
as God takes my hurts away

Sjungande återvänder ännu en gång ditt mörka blod
och med mitt halva
blir vi ett

Jag vaknar och solen skinner
Utmattad
Jag är glad
En ny dag
Ett nytt kapitel och blad att fylla med ord
Tillsammans
Med liv
Idag
jag ska leva varje dag
En dag i taget ska jag ta
Bara vara och leva

I den första tunna skärvan av en dag.
Ser vi äntligen morgonljuset tillsammans.
Med samma ögon.
Samtidigt. ▲





KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback