stöd.




"kan inte stoppa regnet
de salta tårarna som faller
ut ur dina sorgsna olyckliga ögon
men jag kan torka dem åt dig

jag kan inte ta bort smärtan och sorgen i ditt hjärta
eller blåsa bort de mörka molnen
som hopar sig runt omkring dig
men jag gör allt jag kan för att blåsa livsglädje in i din själ

jag ger dig min hand
för att dra dig upp
jag ger dig min styrka
för att du ska se ljuset

du vet att jag aldrig lämnar dig din sida,
min vän,
aldrig någonsin

du vet att jag slåss för dig
och kämpar med dig
hela vägen till mitt sista andetag

jag hjälper dig att andas
så att vi tillsammans kan vandra på stigen

för jag ger aldrig upp hoppet
om att du en dag
ska få känna hur solens varma strålar
skiner på dig,

för du är en av mina vänner,
och om jag så ska sitta vid din sida när du sover varje natt,
spela gitarr för dig så du kan vila,

för det är vad vänskap och brödarskap betyder"  ▲







KOMMENTERA HÄR:

NAMN:
Kom ihåg mig?

E-MAIL: (publiceras ej)

BLOGG:

KOMMENTAR:

Trackback